رشد ۹۰ درصدی پوشیدنی‌های هوشمند در ۲۰۱۹؛ بازار در قبضه اپل و شیائومی

رشد ۹۰ درصدی پوشیدنی‌های هوشمند در ۲۰۱۹؛ بازار در قبضه اپل و شیائومی
از 1 تا 5 به خبر امتیاز دهید . ( چپ 1 - راست 5 ) 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5٫00 از 5)
لطفا صبر کنید . . .

گزارش جدید نشان می دهد اپل و شیائومی بزرگ ترین فروشندگان گجت های پوشیدنی در سال گذشته میلادی بوده اند و پس از آنها سامسونگ در رده سوم قرار گرفته است.

بر اساس داده های شرکت تحقیقاتی IDC، اپل بزرگ ترین فروشنده گجت های پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ بود و موفق شد ۱۰۶.۵ میلیون ساعت هوشمند و انواع ایرپاد را به فروش برساند. این شرکت سال ۲۰۱۸ موفق شده بود ۴۸ میلیون گجت پوشیدنی به فروش برساند و ۲۷ درصد از سهم بازار را به دست آورد که در سال ۲۰۱۹ به ۳۱.۷ درصد رسیده است.

شیائومی با فروش ۴۱.۷ میلیون گجت پوشیدنی در سال ۲۰۱۹، دومین فروشنده بزرگ لقب گرفته است. سهم این شرکت از بازار پوشیدنی ها در سال ۲۰۱۹ در مقایسه با سال ۲۰۱۸ (۱۳.۱ درصد)، با افت ناچیز مواجه شد و به ۱۲.۴ درصد رسید.

سامسونگ بالغ بر ۳۰.۹ میلیون گجت پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ به فروش رساند و موفق شد ۹.۲ درصد از سهم بازار را از آن خود کند. این شرکت کره ای سال ۲۰۱۸ با فروش ۱۲.۲ میلیون گجت پوشیدنی، ۶.۹ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و در سال ۲۰۱۹ با عملکرد خوب خود توانست سهمش از بازار این قبیل گجت ها را به ۹.۲ درصد افزایش دهد.

در مجموع ۳۳۶.۵ میلیون گجت پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ به فروش رسید که نسبت به سال قبل از آن، افزایش ۱۷۸ میلیونی (رشد ) را نشان می دهد. این رشد چشمگیر به خاطر فروش فوق العاده هدفون های بی‌سیم همانند گلکسی بادز و ایرپادها بوده است.

هدفون های بی‌سیم با فروش ۱۷۰.۵ میلیونی، به تنهایی نیمی از بازار گجت های پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دادند. بالغ بر ۹۲.۴ میلیون ساعت هوشمند و ۶۹.۴ میلیون مچ بند هوشمند نیز در مدت زمان ذکر شده به فروش رسید.

اوایل سال ۲۰۱۹ هدفون بی‌سیم گلکسی بادز رونمایی شد و به خاطر طراحی جمع و جور، شارژ بی‎‌سیم و کیفیت صدای خوب، با استقبال خریداران مواجه شد. سامسونگ همچنین سال گذشته میلادی گلکسی واچ اکتیو ۲ گلکسی واچ LTE، گلکسی فیت و گلکسی فیت E را نیز روانه بازار کرد.

نظرات ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *